środa, 10 września 2014

Tilda: Anioł kitchen-garden

Oto mój nowy tildowy anioł (choć u mnie jeszcze w wersji bez skrzydeł ;-) ) z kolekcji Kitchen-Garden. Wprawdzie wykorzystałam bazowy materiał Tilda "Mini Rose White" ale jest taki słodki, że pasuje i do kuchni i do ogrodu :) Nie powiem, trochę było pracy z ogrodniczkami ale warto! Wzór i dokładną instrukcję uszycia Anioła Kitchen-Garden możesz znaleźć pod tym adresem: http://artel-olegra.blogspot.com.br/2012/07/blog-post_2132.html
Tildowa lalka w mojej wersji ma dodatkowo towarzysza malutkiego ptaszka oraz kuchenną ściereczkę w szykowne kropeczki ;-) Chusta na głowę, podobnie jak skrzydła ptaszka wykonane z bazowego materiału Tilda "Mini Stripe Pink".
Kusi mnie, żeby uszyć drugą lalkę z tej serii w dedykowanych dla kolekcji materiałach... są super!

Here it is, my new Tilda Angel from Kitchen-Garden collection (I haven't finished sewing wings yet)! :) Making this rosy Angel's overalls was very laborious but... worth work! If you search for Kitchen-Garden Angel pattern and sewing tutorial you can find it on this site: http://artel-olegra.blogspot.com.br/2012/07/blog-post_2132.html
Fabrics: blouse - linen, overalls - Tilda fabrics "Mini Rose White", headscarf - Tilda fabrics "Mini Stripe Pink".

  

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz